وبلاگ شخصی علی فاتحی

طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات

وبلاگ شخصی علی فاتحی

طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات

وبلاگ شخصی علی فاتحی

با سلام
علی فاتحی هستم ، وبمستر و طراح وب

ایمیل : ali.fatehi70@gmail.com
اینستاگرام : alifatehi70
تلگرام: alifatehi70

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۰۰، ۱۱:۰۷ - آلپ صنعت
    عالی

پیشرفت تجارت با سئو

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵ ق.ظ

بهبود تجارت با سئو

سئو سایت در جهت بهبود بازاریابی آنلاین کسب وکار و تجارت شما می باشد که از طریق منطبق کردن سایت با الگوریتم های گوگل باعث می شود سایت شما توسط مشتری دیده شود. هدف سئو سایت افزایش ترافیک می باشد که در جهت کسب سودآوری بیشتر برای شما خواهد بود. سئو سایت، فرآیندی است که با استفاده از ترکیب تکنیکهای برنامه نویسی، محتوای سایت و عوامل خارجی تاثیر گذار در رنکینگ گوگل و استفاده از علم سئو سایتباعث افزایش ترافیک و بازدید سایت شما خواهد شد. اصول سئو سایت ، آیتم های متعددی را درون و خارج از سایت شامل می شود که در نتیجه امر سئو سایت در کلمه کلیدی خاص را نتیجه می دهد. بازاریابی اینترنتی در مجموعه های خود سئو را به عنوان فاکتوری اساسی لحاظ می نماید تا ترافیک کاربران را از سمت موتورهای جستجو بویژه گوگل دریافت نمایند. سئو سایت یا همان عبارت بهینه سازی سایت همگام با بهبود رنکینگ شما می باشد که نمایش سایت در صفحه اول گوگل را منجر می گردد. تا زمانی که کاربران به سایت شما ورود ننمایند اهداف تجاری و بازرگانی شما تامین نمی گردد لذا بدین منظور اصول سئو سایت کمکی در این جهت به صاحبان سایت می نماید.

تولید محتوای مفید

در سئو سایت مطالب و محتوای خوب و یکتا و مطابق با ساختارهای صحیح باعث می شوند تا سایت شما درمیان نتایج جستجو متمایز شده و مورد توجه بیشتری قرار بگیرد. مطالب خوب و دسته اول و استفاده از روش هایی که بدین منظور وجود دارند کمک فراوانی به افزایش رتبه و جایگاه شما در نزد موتورهای جستجو میکند. استفاده بجا از تگ ها در میان متون، بکار بردن عناوین صحیح و استفاده از ترکیب های مناسب به موتورهای جستجو نشان خواهد داد شما به تولید محتوا توجه می کنید و ارزش بیشتری برای مطالب سایت شما در نظر خواهند گرفت. یکی از موارد مهم و کلیدی سئو سایت و تولید محتوای استاندارد از لحاظ کدهای HTML تولید شده است. رعایت اصول و استانداردهای لازم باعث می شود که موتورهای جستجو به آسانی محتوای سایت شما را تجزیه و تحلیل کنند و محتوا و عناوین مهم را تشخیص دهند. کنسرسیوم جهانی وب W3C استانداردهای صفحات وب و سئو سایت را تعریف و مشخص می کند و تطابق صفحات وب سایت شما با این استانداردها باعث خواهد شد که مطالب سایت شما به راحتی برای موتورهای جستجو قابل تشخیص و فهرست شدن باشند.

 

بهبود تجارت با سئو

اصول ساختاری صفحات و لینک ها

 

در سئو سایت لینکهای درون یک سایت، ارتباط صفحات به شیوه ای صحیح به یکدیگر و بکارگیری تگهای مناسب باعث افزایش یا کاهش اهمیت هریک از صفحات سایت شما برای موتورهای جستجو خواهد شد. رد سئو سایت ، استفاده از ابزارهای مختلف و تکنیک های خاص بدین منظور تغییرات قابل توجه ای در آمار ورودی های سایت خود از موتورهای جستجو می نماید.یکی دیگر از موارد مهم برای موتورهای جستجو و سئو سایت و در عین حال برای کاربران سایت سرعت بارگذاری سایت است. لود وب سایت شما در کم ترین زمان ممکن و جلوگیری از داون شدن سرور در اثر درخواستهای مکرر با بهینه سازی وب سرور و تنظیمات صحیح آن امکان پذیر میشود. معمولا سرویس دهنده های هاست برای میزبانی سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس، نیوک و… با مشکل مواجه هستند. به دلیل اینکه این CMSها منابع نسبتا بالایی از سرور را مصرف می کنند، هنگام افزایش کاربران وب سرور با مشکل مواجه شده و زمان پاسخدهی سرور به شدت افزایش می یابد. طبیعتا این مسئله برای ربات های موتورهای جستجو امری خوش آیند نیست. آنها تمایل به کنکاش صفحاتی دارند که از سرعت لود مناسبی برخوردارند و مایلند آنها را در نتایج جستجو به کاربر نمایش دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی