وبلاگ شخصی علی فاتحی

طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات

وبلاگ شخصی علی فاتحی

طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات

وبلاگ شخصی علی فاتحی

با سلام
علی فاتحی هستم ، وبمستر و طراح وب

ایمیل : ali.fatehi70@gmail.com
اینستاگرام : alifatehi70
تلگرام: alifatehi70

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۰۰، ۱۱:۰۷ - آلپ صنعت
    عالی

"خرید آنلاین بلیط هواپیما "

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۰۲ ق.ظ

  خرید آنلاین بلیط هواپیما

خرید آنلاین بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما بدون دردسر، همیشه یکی از دغدغه های کسانی است که قصد مسافرت از طریق مسیر هوایی را دارند، اما مسئله کلیدی این است که بسیاری هنوز با روش های آنلاین تهیه بلیط آشنا نیستند و نمی دانند که تا چه حد می توانند در مدیریت زمان خود صرفه جویی داشته باشند.

امروزه وب سایت های زیادی امکانات سنتی گذشته را به صورت بروز در اختیار شما قرار می دهند، به طور مثال خرید های خود را از روی اینترنت انجام می دهید. می توانید انتخاب دقیق تری را مطابق زمانی که برای بررسی دارید داشته باشید و مسئله کلیدی دیگر این است که شما می توانید در مدت زمان کم تری خرید خود را نهایی کنید.

وب سایت های فروش بلیط آنلاین نیز یکی از هزار موردی است که در مورد خرید از این وب سایت ها دلایل محکم تری خواهیم داشت.

احتمالا بار ها پیش آمده است که قصد تهیه بلیط هواپیما را پس از گذشت مدت ها داشته اما در مورد قیمت ها اطلاعی ندارید.

یا این که می خواهید در روزی مشخص، حدود چند هفته بعد تر بلیط خود را به صورت چارتر (رفت و برگشت) خریداری کنید.

  رزرو آنلاین بلیت هواپیما چارتری سیستمی

تهیه آسان بلیط هواپیما

موارد مهمی برای مجاب کردن اشخاصی وجود دارد که می خواهند برای نخستین بار چنین خریدی را تجربه کنند، در واقع شما با ورود به وب سایت خرید آنلاین بلط هواپیما، می توانید در چند مرحله و با یک ثبت نام ساده و تایید اطلاعات، بلیط خود را رزرو کنید.

در کنار آن دیگر نیازی به مراجعه شرکت های هواپیمایی نیست، شما می توانید این کار را در اندک زمانی تنها با استفاده از یک تبلت، گوشی هوشمند و یا کامپیوتر شخصی انجام دهید. بعلاوه این که محدودت زمانی نخواهید داشت. یعنی می توانید بلیط ها را به صورت کامل مشاهده کرده و تمامی عبور و مرور های پرواز ها و شرکت های هواپیمایی مختلف را بررسی کنید.

عموما خرید بلیط بهتر است حدود چند هفته قبل از پرواز شما انجام شود، به هر دلیلی ممکن است در روز های نزدیک به پرواز، دیگر بلیطی در دسترس نباشد. بلیط های لحظه آخری نیز همیشه نمی توانند متناسب با انتخاب و حتی تعداد خرید شما باشند.

در نتیجه شما با صرف زمان به مراتب کوتاه تر، هزینه ای عادلانه تر، می توانید خرید را نهایی کرده و اطلاعات مربوط به پرواز را دریافت کنید.

  فروش بلیت هواپیما آنلاین

رزرو آنلاین بلیط شرکت های هواپیمایی

شما عزیزان می توانید بلیط های پرواز شرکت های هواپیمایی مختلف پرواز های متفاوت را در عرض چند دقیقه و به صورت لیست شده به تفکیک شهر و فرودگاه مشاهده فرمائید. اطلاعات شما در بستر امن سرور های معتبر ثبت شده و در دسترس شرکت های هواپیمایی برای صدور بلیط خواهد بود.

ضمن این که می توانید در اندک زمانی بلیط به هر تعداد را سفارش و در نهایت به صورت آنلاین توسط درگاه های پرداخت خریداری نمائید. شما نیازی به تایید حضوری هیچ کدام از بلیط های خریداری شده در این سامانه نخواهید داشت.

عملیات خرید و اتصال به شبکه شتاب نیز در بالا ترین سطح امنیت انجام خواهد شد. نیازی نیز به ثبت اطلاعات شخصی شما روی تارنما های مختلف نیست، تمامی مراحل خرید و ثبت بلیط و تیکت هواپیمایی آنلاین در یک صفحه انجام خواهد شد.

توجه نمائید که پشتیبانی آنلاین در حال حاضر یکی از مهم ترین گزینه هایی است که شما باید برای انتخاب سیستم رزرو آنلاین بلیط در نظر داشته باشید، در واقع اولویت انتخاب شما خواهد بود.

در این سرویس، تیمی مجرب به صورت تمام وقت تمامی سولات شما مربوط به خرید بلیط را پاسخ خواهد داد و می توانید با خیالی راحت خرید کنید.

  https://backority.ir/images/86724.jpg

دسترسی آنلاین و آسان به ایرلاین های مختلف

در صورتی که هنوز در مورد شرکت های هواپیمایی مختلف در ایران چیزی نمی دانید، می توانید نخست اطلاعاتی در این زمینه کسب کرده و سپس با توجه به پرواز و شهر مقصد و مبدا خود، سفارش نهایی را مطابق خواسته خودتان و شرایطی که وجود دارد تایید کنید.

استرداد بلیط نیز یکی از دغدغه های مسافرانی است که پرواز های زیادی داشته و عموما رخ می دهد که به ناچار باید تاریخ پرواز خود را به آینده تغییر دهند، برخی از سرویس های آنلاین فروش بلیط چنین امکانی را ندارند. شما می توانید با توجه به مدت زمان مقرر بلیط خود را استرداد کرده و یا زمانی دیگر به ثبت بلیط بپردازید.

ضمن این که این سامانه یکپارچه رزرو بلیط همیشه در دسترس شما خواهد بود، برای ورود به آژانس رزرو بلیط آنلاین، شما تنها نیاز به دسترسی اینترنت خواهید داشت. تمامی مراحل کاملا آسان و در عرض چند دقیقه طی خواهد شد. تنها کافی است که مشخصات شخصی خود را به خاطر داشته باشید، پرداخت را انجام دهید، رسید مربوط به بلیط را تحویل بگیرید و آن را چاپ کنید.

شما در هنگام خرید های اینترنتی حق انتخاب دقیق تر و بهتری خواهید داشت، یعنی نیازی نیست که استرسی برای انتخاب سریع بلیط و انجام عملیات ثبت سفارش داشته باشید.

جستوی پرواز هواپیمایی های مختلف و خرید بلیط

بهتر است در فرصتی مناسب عملیات خرید بلیط را انجام دهید، هر چند خرید بلیط اینترنتی در اندک زمانی انجام خواهد شد، اما مسئله رزرو و پر شدن برخی از بلیط ها می تواند برای شما دردسر ساز باشد و در این صورت باید از بلیط های لحظه آخری استفاده کنید که همیشه ریسک وجود داشتن و یا نداشتن آن ها شما را دچار اضطراب خواهد کرد.

تمامی مراحل جستجو و خرید بلیط هواپیما در عرض چند دقیقه و به آسانی انجام خواهد شد، شهر مقصد، مبدا، تاریخ پرواز و تاریخ بازگشت در صورت رفت و برگشتی بدون را انتخاب می کنید، همین طور تعداد مسافر نیز در همان ابتدا باید تعیین شود، پس از آن نیز می توانید تمامی پرواز ها در این تاریخ را بررسی کنید، این پرواز ها می تواند بر اساس روز، قیمت، شرکت هواپیمایی، هزینه کل و دسته پرواز ها انتخاب گردد.

در مرحله بعد، صورت حساب سفر شما مشخص خواهد شد، در واقع مبلغی که باید پرداخت شود را می بینید، اطلاعات شخصی خود را وارد می کنید و در نهایت می توانید به صورت کاملا آنلاین با استفاده از شماره سریال، رمز دوم، تاریخ انقضا و CVV2 پرداخت خود را نهایی کنید.

رزرو آسان بلیط پرواز

بلیط مطابق نیاز شما به آدرس ایمیل، فکس و یا به صورت پیامک کوتاه به شما ارسال خواهد شد. باید آن را چاپ کرده و با مدارک مربوط همراه داشته باشید.

نکاتی نیز در مورد رزرو بلیط از وب سایت های متفرقه وجود دارد، در پرواز های خارجی بیشتر اهمیت پشتیبانی حس خواهد شد، بهتر است در صورتی که قصد سفر در تعطیلات را دارید، انتخاب خود را سریع تر انجام دهید و در مدت زمانی حدود یک هفته قبل تر، بلیط خود را خریداری کنید. ماه، روز، ساعت و زمان دقیق پرواز ها نیز به صورت لیست شده مطابق دسته بندی مورد نیاز شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

در واقع بحث مهم دیگر این است که شما باید پیش از انتخاب بلیط و خرید، از معتبر بودن وب سایت و سامانه رزرو بلیط مطمئن شوید، هیچ ارزانی بی حکمت و هیچ گرانی نیز منطقی و بی دلیل نیست.

می توانید با یک مقایسه ساده، امکانات این سامانه رزرو بلیط را مورد تحلیل و آزمایش قرار دهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۵
علی فاتحی

نظرات  (۱)

It's fantastic that you are getting thoughts from this paragraph as well as from our
discussion made at this place.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی