وبلاگ شخصی علی فاتحی

طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات

وبلاگ شخصی علی فاتحی

طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات

وبلاگ شخصی علی فاتحی

با سلام
علی فاتحی هستم ، وبمستر و طراح وب

ایمیل : ali.fatehi70@gmail.com
اینستاگرام : alifatehi70
تلگرام: alifatehi70

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۰۰، ۱۱:۰۷ - آلپ صنعت
    عالی

نکات طلایی برای رسیدن به رتبه یک گوگل

شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۰۲ ق.ظ
https://shareyourarticle.com/wp-content/uploads/2018/10/How-To-Rank-Number-One-In-Google-680x350.jpg

    امروزه نقش گوگل در رشد کسب و کار های آنلاین بر کسی پوشیده نیست. تاثیری که گوگل بر دیده شدن شما و جذب مخاطبان حقیقی می گذارد قابل مقایسه با هیچ کانال ورودی دیگری نیست. از این رو توجه به سئو و بهینه سازی سایت برای کسب رتبه های بالاتر گوگل به اولویت اصلی وب مستران مبدل شده است.
    اما چه معیار هایی برای سئو حقیقی وجود دارند؟ و چطور می توانیم از دید گوگل انتخاب شایسته تری نسبت به رقبا باشیم؟
    همراه وبلاگ وبزی و با طرح راهکار های طلایی به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

    یک - از کلمات ترکیبی استفاده کنید!


    سعی کنید به جای استفاده از عبارت های تک واژه ای، از عنوان های ترکیبی استفاده کنید. بصورتی که دقیقا مخاطبان هدف شما را شامل شود. به عنوان مثال اگر شما یک آرایشگاه دارید عنوان‌‌ «بهترین آرایشگاه» عنوان خوبی نیست چون علاوه بر این که رقابت زیادی بر سر این کلمه هست، افرادی که از این طریق شما را پیدا می کنند، ممکن است مخطاب هدف شما نباشند. در عوض شما می توانید بنویسید «بهترین آرایشگاه زنانه در پونک». برای این عنوان رقابت کمی هست و احتمال اینکه بالای گوگل برسید زیاد هست و از طرفی هم دقیقا مخاطبان هدف شما را شامل می شود.
    همچنین سعی کنید با کلمات بازی کنید. به ترکیب های متداول، حرف یا کلمه‌ی دیگری اضافه کنید. به تمام عناوینی که ممکن است در کنار موضوع اصلی توسط کاربران جست و جو شود نیز فکر کنید.
    فراموش نکنید عاملی که باعث می شود کاربران از طریق گوگل به سایت شما بیایند، محبوبیت محتوای شما بر اساس نیازهای کاربر است. بنابراین در تهیه محتوی سایت، خودتان را جای کاربر فرض کنید و در مورد مطالبی که ممکن است مخطاب شما جستجو کند، مطلب بنویسید.

    دو - از دامنه مناسب استفاده کنید.

    یک دامنه خوب علاوه بر ماندگاری در ذهن مخاطبان، می تواند برای موتور های جست و جو هم جذاب باشد. یک دامنه خوب علاوه برا کوتاه بودن باید شامل نام کسب و کار شما یا موضوع سایتتان هم باشد. درست است که غالب کلمات پرکاربرد و اسامی زیبا پیش تر توسط اشخاص دیگر یا حتی شرکت های فروش دامنه به ثبت رسیده است، اما با کمی خلاقیت می توانید یک دامنه خوب برای خودتان پیدا کنید. بدین ترتیب نه تنها از محدودیت ها گذر کرده اید، بلکه توانسته اید امضای خودتان را هم در دل دامنه جای بدهید که می تواند اتفاق جالبی در برندینگ نیز باشد.
    همچنین سعی کنید کلمات مرتبط را در آدرس سایت قرار دهید تا برای طیف بیشتری از مخاطب و حتی گوگل بهتر قابل تشخیص باشد. ترکیب واژه های فارسی و انگلیسی هم می تواند ایده جالبی باشد.


    سه - مخاطب موبایل را خیلی جدی بگیرید!


    طراحی مناسب برای موبایل و توجه به نسخه ریسپانسیو سایت، می تواند برگ برنده شما در سئو باشد. توجه بیشتر گوگل به سایت های Mobile Friendly برای کاربرانی که بوسیله موبایل به جست و جوی می پردازند، آنقدر مهم است که بعضا بدون درنظر گرفتن پارامترهای اساسی سئو نظیر پیج آتوریتی، در مقایسه با رقبا به رتبه های برتری دست خواهید یافت. از این جهت به دلیل کیفیت سایت و افزایش سهولت استفاده از آن، رفته رفته در گوگل پیشرفت خواهید کرد.

    چهار - از تیتر و توضیحات صحیح و کاربردی استفاده کنید.


    عنوان هایی که برای صفحه نخست سایت و دیگر صفحات آن انتخاب می کنید با ارزش ترین فاکتور سئو هستند. دو قسمت مهمی که گوگل توجه زیادی به آنها دارد، تیتر (Title) و توضیحات (Descriptions) هر صفحه از سایت هستند. تیتر در دو یا چند کلمه به کاربر می گوید محتوای این صفحه درباره‌ی چیست و توضیحات اطلاعات بیشتری درباره آن صفحه را می گوید.
    برخی به اشتباه تصور می کنند که تیتر و توضیحات تنها به صفحه‌ی اول اختصاص دارد، در صورتی که گوگل برای هر صفحه از سایت شما به دنبال عنوان منحصر به فردیست. بنابراین پیشنهاد می کنیم که حتما برای صفحات عنوان های جداگانه ای بنویسید. توجه کنید که از تکرار بپرهیزید، چرا که گوگل ارزش زیادی برای صفحاتی با تیتر های تکراری قائل نیست. علاوه بر مد نظر قراردادن این مورد، سعی داشته باشید کلمه هایی را برگزینید که برای کاربر جذاب و قابل فهم باشند. عنوان های ابهام برانگیز اصلا مناسب نیستند و باعث می شوند که مخاطب حتی قبل از تمام کردن جمله‌ی شما، روی لینک رقیب تان کلیک کند.


    پنج - به سئو محلی هم فکر کنید.


    درست است که اینترنت شما از محدودیت های مکانی رهایی می بخشد، اما اگر صاحب کسب و کار فیزیکی هستید می توانید بسته به مکان و گستردگی طیف خدمات تان، هدف گذاری روی کاربران محلی نیز انجام دهید. برای مثال شما کسب و کاری در شرق تهران راه اندازی کرده اید. پروسه خرید، ارائه خدمت تان یا هر چیز که به اصطلاح هدف (Goal) شما از راه اندازی سایت است؛ به نحوی ساکنان در آن منطقه را در برمی‌گیرد. در این شرایط رقابت روی ترکیب هایی با عبارت "شرق تهران" یا نام منطقه مورد نظر به مراتب ساده تر از رقابت بر سر عبارات کلی و سراسری می باشد که در طول روز در گوگل یا هر موتور جست و جوی دیگر جستجو می شود.

    شش - ساختار مناسبی برای سایت تان طراحی کنید.


    اهمیت ساختار یک سایت علاوه بر اینکه به بهبود تجربه کاربری سایت شما کمک می کند، برای گوگل هم نکته بسیار مهمی تلقی می‌شود. ساختار سایت شما باید به گونه ای باشه که کاربر سایت شما با یک نگاه متوجه بشود چگونه می تواند به قسمت مورد نظرش برسد. از طرفی هم ساختار سایت باید به گونه ای باشد که کاربر برای رسیدن به بخش مورد نظرش نیاز به بیش از دو کلیک نداشته باشد. ساختار سایت مناسب باعث می شود کاربر شما زمان بیشتری را در سایت شما سپری کند که این موضوع یکی از عوامل مهم در رتبه بندی سایت ها در گوگل هست.از طرفی دیگر در ساختار سایت خودتان نباید اهمیت تگها Heading مثل H1 و H2 را نادیده بگیرید. خوشبختانه در سایت ساز وبزیشما به راحتی می توانید ساختار سایت خودتان را به بهترین شکل تنظیم نمایید. شما باید در ابتدای سایت خودتان منو قرار دهید. همچنین هر جا که نیاز هست لینک به دیگر قسمت های سایت قرار دهید. همچنین در هر صفحه یک تگ H1 و چندین تگ H2 در نظر بگیرید. این نکته رو در نظر داشته باشید که یک صفحه نباید بیش از یک تگ H1 داشته باشد. برای تنظیم ساختار تگ نوشته ها در سایت ساز وبزی کافیست هنگام ویرایش متن، تگ مورد نظرتان را انتخاب نمایید.هر چه شما ساختار بهتری برای سایت خودتان در نظر بگیرید باعث خوانایی بیشتر مطالب سایت شما و ماندگاری بیشتر بازدید کننده در سایت شما می شود.
    در صورتی سایت خود را با وبزی راه اندازی کرده اید، نگران هیچ کدام از این موارد نباشید. چرا که ساختار وبزی بر طبق آخرین استانداردهای گوگل بنا شده و به اصطلاح Google-Friendly است. از این جهت برای رسیدن به رتبه های بالاتر گوگل نیاز به انجام کار های خارق العاده ای ندارید و تنها با رعایت نکته های کوچکی می توانید در زمان کوتاهی به سئو خوبی دست پیدا کنید.

    هفت - برای تصاویر توضیحات اضافه کنید.

    وب سایت بدون تصویر، مثل یک آهنگ بدون شعر است. تاثیری که تصاویر جذاب روی صفحات سایت شما میگذارند، هیچ محتوای دیگری نمی تواند بگذارد. تصاویر مناسب ارتباط شما و کاربران را به طرز شگفت انگیزی افزایش می دهند.
    اما گوگل چطور می تواند بفهمد هر تصویر درباره چه موضعی است؟ این یک حقیقت است که گوگل، نمی تواند همانند ما محتوای یک عکس را بفهمد، از این رو به کمک Title ، Alt و توضیحات ارائه شده هر تصویر را در یک دسته بندی مشخص قرار میدهد و با توجه به ارزش کلمات نوشته شده طبق الگوریتم های سئو و قواعد مطرح شده، آن ها را برای پیشنهاد دادن به مخاطب مرتب می کند.
    بنابراین اگر میخواهید تصاویر و محتوای همراهش از سئوی خوبی بهره‌مند شود، نوشتن alt و توضیحات مرتبط را فراموش نکنید.

    هشت - محتوای ارزشمند بنویسید.


    شاید اگر مجبور بودیم تنها یک نکته برای رسیدن به سئوی طلایی به شما بگوییم: محتوای ارزشمند بنویسید!بنا به شعار معروف گوگل برای اهمیت بخشیدن به ارزش این نکته «محتوا پادشاه است!»
    محتوا معیار اصلی برای رتبه بندی سایت ها توسط گوگل محسوب می شود. اما نکته اصلی اینجاست، چه محتوایی؟
    سه پیشنهاد گوگل برای نوشتن یک مطلب استاندارد عبارتند از:
    ۱. منحصر به فرد باش.
    ۲. بروز باش.
    ۳. ارزشمند باش.
    فضای وب سرشار از محتوا های رنگارنگ در بینهایت موضوع و دسته بندی است، پیش از شما قطعا افرادی با پرداخت به موضوعات از دیدگاه های گوناگون و ارائه های مختلف، به تولید و انتشار مطالب مشغول بودند. نکته اول به شما گوشزد می کند که خودتان تولید کننده باشید! نوشته های کپی شده نه تنها ارزشی برای گوگل ندارند بلکه باعث تنزل رتبه شما خواهند شد. با استفاده کردن از این دست مطالب حتی خطر اخراج از گوگل را هم برای خودتان متصور شوید! زیرا هیچکس احتیاجی به مطالب تکراری و کپی های ناشیانه ندارد. از این رو تمام تمرکز تان را روی تولید محتوا بگذارید.
    همیشه به روز باشید و مطالب تازه اضافه کنید. این توصیه دوم گوگل به شماست. سعی داشته باشید بروزرسانی ها را در زمان های معین انجام دهید.
    محتواهایی تهیه کنید که کاربران فقط در وب سایت شما بتوانند پیدا کنند. این به شما ارزش می بخشد. همان چیزی که گوگل در توصیه سوم به دنبال آن است.

    ده - همین فرمان را ادامه بده.


    آخرین نکته ای که قصد داریم در این مقاله اشاره کنم این است: از مراقبت نهال خودتان دست نکشید! آنچه به باعث می شود به نتیجه برسید و همیشه در بالای گوگل بمانید، تلاش مستمر شماست. تلاشی که در نهایت به پاگرفتن این نهال منجر می شود و در طول زمان رشد می کند و قد می کشد.
    کسب و کار شما همان نهال است و سایت شما مهم ترین ابزار برای تضمین پیشرفت و آینده آن است. اما چطور می توانیم از سایت اینچنین مراقبت کنیم؟
    همه فعالیت هایی که در سایت انجام میدهد، چه به جذب مخاطب و افزایش فروش منجر شود، چه نشود نیازمند تحلیل و بررسی های مستمر است. برای نمونه چک کردن آمار سایت تان در بازه ای مشخص برای یافتن ساعت پیک بازدید، نوعی از این تحلیل است.
    بوسیله آمارگیر هایی چون گوگل آنالیتیکس یا کلیکی می توانید اطلاعات آماری جالبی از وضعیت سایت تان بدست آورید.

    ترافیک ورودی به وب سایت تان را ارزیابی کنید. کدام کانال ها بهترین عملکرد را برای شما به ارمغان آورده اند؟
    چه بخشی هایی برای کاربران جذاب تر هستند؟ بازدید کدام بخش های سایت نسبت به دیگر قسمت ها بیشتر است و … آمار های نظیر آن. در ادامه باید با توجه به این آمار استراتژی های جدیدی آماده کنید. به عنوان در موضوعاتی که بازدید بیشتری دارید مقالات جدید در سایت قرار دهید.در پایان باید اشاره کنیم که سئو پروسه ای توقف ناپذیر است. حتی اگر به اولین جایگاه گوگل هم دست یافتید، باید برای همیشه در صدر ماندن تلاش کنید. دائما در تکاپو باشید چرا که نیاز های کاربران و به تبع آن پارامتر های سئو نیر ممکن است در طول زمان تغییر کنند.

    این مقاله به مرور زمان بروز می شود وارد لینک زیر شوید و مقاله را بوک مارک کنید برای بروزرسانی های بعدی
    منبع


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۹
علی فاتحی

seo

رتبه یک گوگل

سئو

نظرات  (۵)

آموزش سئو در نیوسئو، بهترین سایت سئو ایران

آموزش سئو از سالها قبل در کشورهای اروپایی مورد توجه بوده است و در 5 سال اخیر کشور ایران هم در زمینه استفاده از گوگل در لیست 5 کشور اول دنیا قرار گرفته است، به همین سبب سئو در سالهای اخیر به شدت مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است به طوریکه بیش از 50 درصد سایتهای برتر ایران، بیشترین ورودی و فروش خود را مدیون گوگل هستند.

سئو فقط به معنای بهینه سازی سایت ها برای گوگل نبوده و شامل تمام موتورهای جستجو می شود اما همانطور که گفته شد در ایران استفاده از گوگل به مراتب بیشتر از سایر موتورهای جستجوگر است.

شرکت در دوره های حضوری و جامع آموزش سئو

دوره جامع آموزش سئو از مبتدی تا پیشرفته و به صورت حضوری برگزار می شود. این آموزش ها که سرفصل های آن در صفحه مربوطه به صورت کامل لیست شده است، توسط امیر قمصری تدریس شده و دارای هدایا و خدمات پشتیبانی ارزشمند است.

سئو چیست

به زبان ساده سئو علمی است که به وسیله آن وب سایت شما می تواند در نتایج موتورهای جستجوگر از جمله گوگل نمایان شده و افزایش ترافیک داشته باشد. این علم شامل تکنیک های بسیار زیاد و جذابی است که نیاز به تمرین فراوان و درنتیجه تسلط بر بهینه سازی سایت به صورت سئو داخلی و سئو خارجی دارد.

سایت شما با قرار گرفتن در رتبه های اول گوگل با افزایش بیش از 50 برابری فروش مواجه خواهد شد که شاید باورکردنی نباشد اما کسانی که تجربه کرده اند می دانند قدرت سئو سایت حتی از این هم بیشتر است.

باید بدانید که اخیرا گوگل با ارائه الگوریتم های جدید مثل RankBrain هوشمند شدن بیش از پیش خود را در بحث بررسی سئو سایت ها به شکل خارق العاده ای نشان داده و در واقع شعارهای سالهای قبل خود را عملی کرده است. حتی روش ساخت بک لینک ها هم تغییر کرده است و همه سئوکاران باید به سمت آموزش سئو جدید روی بیاورند.

ساخت بک لینک وارد دوره جدیدی شده است که تحلیل و کارشناسی آن بسیار مهم بوده و هر اشتباهی در آن ممکن است به سئو سایت آسیب وارد کند. البته وب مستر هم در سالهای اخیر تغییرات زیادی داشته است که در بخش آموزش سئو سایت نیوسئو به آن هم پرداخته ایم.

فیلم آموزش سئو

در سایت نیوسئو آموزش سئو رایگان ارائه می گردد تا افراد علاقه مند به این عرصه بتوانند دانش خود را در زمینه سئو لحظه به لحظه بهبود بخشند و از آن در کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنند. این آموزش ها به چند حالت آموزش تصویری سئو، کتاب آموزش سئو، فیلم آموزش سئو و متون آموزش سئو ارائه شده است.

این بخش شامل تمام مقالات نیوسئو در زمینه آموزش سئو سایت و بهینه سازی سایت ها برای گوگل می‌ باشد. بیشک با خواندن این مقالات شما می توانید سایت خود را به شرایط مطلوبی در رتبه بندی های گوگل برسانید و در نتیجه آن باعث افزایش بازدید، افزایش مشتری و در نهایت افزایش فروش خود شوید.

در این مقالات امیر قمصری به شما نکات کلیدی زیادی را آموزش داده است و معتقد است سئو علمی نیست که منحصر به گروه خاصی از مردم باشد و باید همه وب مسترها و صاحبان کسب و کار اینترنتی آن را به خوبی فرا گیرند.

الگوریتم های گوگل خیلی سریع بروزرسانی می شوند و بنابراین نیاز است شما همواره به اطلاعات جدید سئو و بروزرسانی های مداوم گوگل دسترسی داشته باشید. نیوسئو به عنوان بروزترین مرجع سئو ایران همواره با ارائه آموزش کامل سئو، شما را از نکات جدید سئو مطالع خواهد کرد.

پیشنهاد ما این است که اگر شما در زمینه سئو مبتدی هستید، در ابتدا از کتاب های نیوسئو استفاده کنید تا ضمن آشنایی بیشتر با علم سئو از تکنیک های آموزش سئو هم اطلاع پیدا کنید و سپس به سمت حرفه ای شدن پیش بروید.

آموزش سئو وردپرس حرفه ای

آموزش رایگان سئو وردپرس، یکی از دغدغه های وبمستران برای برای سئو و بهینه سازی سایت هایشان می باشد. افزونه سئو وردپرس yoast و افزونه سئو ووکامرس از جمله موارد مهمی است که در آموزش سئو وردپرس فارسی همواره به آن ها پرداخته می شود. تنظیمات سئو yoast نیز که برای کاربران نیوسئو همواره سوال مهمی بوده، جزو مباحث مهمی است که در بحث آموزش سئو وردپرس حرفه ای به آن خواهیم پرداخت.

آموزش سئو خارجی یا آموزش سئو off page و همچنین آموزش سئو داخلی سایت یا آموزش سئو on page، در مقالات آموزش سئو مبتدی سایت نیوسئو مطرح شده است.

۲۳ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۱۵ آموزش جامع وردپرس

آیا می خواهید یک سایت وردپرس را به شیوه درست راه اندازی کنید؟ ما می دانیم که راه اندازی سایت می تواند به خصوص هنگامی که شما اطلاعات کافی از وردپرس ندارید، یک فکر وحشتناک باشد. ما تصمیم گرفتیم جامع ترین آموزش را در مورد طراحی سایت با وردپرس بدون هیچ گونه دانش فنی ارائه دهیم. این فرایند بسیار آسان است که شما می توانید به دنبال آن باشید. آیا شما 20 ساله یا 60 ساله هستید. سن شما اصلا مهم نیست! چون با خواندن این مقاله کاملا طرز فکر شما تغییر خواهد کرد و جرقه هایی در ذهن شما برای کسب درآمد از اینترنت روشن می شود.

۱۸ آبان ۹۸ ، ۲۳:۳۲ آموزش المنتور

آموزش المنتور از آکادمی وبکیما

کسب و کار اینترنتی راه اندازی کسب و کار اینترنتی راهنمای کسب و کار اینترنتی دیجیتال مارکتینگ حرفه ای طراحی سایت طراحی سایت در مشهد طراحی سایت در تهران طراحی وب طراحی سایت وردپرس طراحی سایت بدون کدنویسی طراحی سایت بدون کدنویسی با المنتور

 

دیجیتال مارکتینگ راهنمای طراحی سایت آموزش وردپرس آموزش طراحی سایت آموزش نصب وردپرس آموزش ووکامرس آموزش امنیت وردپرس راهنمای دیجیتال مارکتینگ بهترین هاست ایران فاکتورهای سئو سئو وردپرس آموزش سئو و بهینه سازی سایت آموزش المنتور

 

سئو و بهینه سازی سایت آموزش طراحی سایت با المنتور آموزش طراحی سایت با وردپرس آموزش وردپرس حرفه ای آموزش طراحی وب سایت با افزونه صفحه ساز المنتور  دوره رایگان وردپرس دوره رایگان المنتور دوره رایگان طراحی سایت بدون کدنویسی دوره رایگان طراحی سایت بدون کدنویسی با المنتور 

 

آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس (4) آموزش وردپرس | آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی با وردپرس  بهترین قالب های وردپرس جهان آموزش وردپرس آموزش وردپرس

 

آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس آموزش وردپرس 

 

آموزش المنتور دوره ساخت سایت با المنتور دوره آموزش جامع المنتور دوره طراحی سایت با المنتور بهترین آموزش وردپرس بهترین آموزش المنتور دوره جامع المنتور دوره طراحی سایت بدون کدنویسی با المنتور آموزش جامع المنتور آموزش رایگان المنتور آموزش رایگان وردپرس آموزش وردپرس رایگان آموزش المنتور رایگان

کسب و کار اینترنتی راه اندازی کسب و کار آنلاین کسب درآمد کسب و کار آنلاین کسب و کار کارآفرینی کارآفرین برتر بهترین سایت کسب و کار اینترنتی تجارت آنلاین بیزینس آنلاین راه اندازی تجارت آنلاین آموزش المنتور آموزش المنتور کسب و کار آنلاین تجارت و بیزینس اینترنتی تجارت اینترنتی کسب و کار اینستاگرامی ترفندهای کسب درآمد از اینترنت بهترین سایت آموزش کسب و کار اینترنتی آکادمی کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی امنیت وردپرس توابع وردپرس آموزش وردپرس آموزش ووکامرس آموزش طراحی سایت راه اندازی سایت ساخت سایت طراحی وب سایت کار با المنتور کار با وردپرس کار در اینترنت آموزش راه اندازی شغل اینترنتی بهترین راه های کسب درآمد از اینترنتتجارت و کسب و کار اینترنتی آموزش طراحی وب سایت آموزش المنتور حرفه ای

۱۸ تیر ۰۰ ، ۱۷:۳۶ پروانه کمالی
بررسی سئو سایت چیست؟ آنالیز سئو سایت شامل چه مواردی میشود؟

خدمات بررسی سئو سایت شامل سه بخش اصلی می‌شود. قسمت اول برسی ساختار سایت و تکنیکالی سئو است که اشکالات کلی سایت، جدا از محتوا و مطالب آن را مشخص می‌کند و با حل‌کردن آنها مسیر برای کارکردن درست در سایت هموار می‌شود. در مرحله دوم آنالیز سئو سایت با تحقیق در مورد کلمه کلیدی هدف و بررسی رقبای صفحه یک گوگل، استراتژی تولید محتوا و چیدمان صفحات مادر و فرزند و لینک‌سازی داخلی سایت مشخص می‌گردد. در مرحله سوم هم با بررسی بک لینک‌های سایت شما و سایت رقبا، استراتژی لینک‌سازی خارجی تدوین می‌شود.

https://bit.ly/2SnptJ0

http://bit.do/fQ3p2

https://tinyurl.com/326wd3uu

https://is.gd/2yHacU

https://rebrand.ly/mh2loex

https://virgool.io/@en.mehrab/seo-analysis-wvt9jxx7kxah

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی