وبلاگ شخصی علی فاتحی

طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات

وبلاگ شخصی علی فاتحی

طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات

وبلاگ شخصی علی فاتحی

با سلام
علی فاتحی هستم ، وبمستر و طراح وب

ایمیل : ali.fatehi70@gmail.com
اینستاگرام : alifatehi70
تلگرام: alifatehi70

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۰۰، ۱۱:۰۷ - آلپ صنعت
    عالی

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

اگر جزو قشر فیلم‌باز باشید، حتما نام سایت «تاینی موویز» به گوشتان خورده است. سایتی که قدمت دیرینه‌ای در زمینه دانلود فیلم و سریال دارد و در دو سه سال اخیر با برداشتن گام‌هایی بلندپروازانه اقدام به دوبله فیلم‌های سینمایی به طور اختصاصی و البته با صداپیشگان معتبر کشور نمود. اگر شما هم عضو این سایت بودید قطعا با آپدیت نشدن محتوای آن در این ده روز اخیر تعجب کرده‌اید. دیروز در سخنرانی دادستان تهران صحبت‌هایی شد که به نظر می‌رسد مربوط به افراد پشت پرده همین سایت باشد

«جعفری دولت‌آبادی»، دادستان تهران، در طول جلسه سخنرانی خود در یازدهمین نشست شورای معاونان دادستانی، درباره موضوعات گوناگونی صحبت کرد، اما در بخشی از گفته‌هایش اظهار داشت:

 متهمان که هم اکنون 6 نفر از آن‌ها بازداشت شده‌اند، فیلم‌هایی مبتذل و مستهجن را تهیه و دوبله نموده و در فضای مجازی به فروش می‌رساندند. تارنمای مورد استفاده باند مذکور به عنوان بزرگ‌ترین مرجع دانلود فیلم‌ها و سریال‌های هالیوودی فعالیت غیر مجاز میکرد و ظرف سه سال گذشته 18 هزار فیلم و سریال خارجی را پس از دوبله پخش کرده‌اند که بسیاری از آن‌ها مبتذل و مستهجن بوده است ‌و از این طریق وجوه نامشروع تسهیل کرده‌اند.

این گفته‌ها درباره پرونده‌ای موسوم به «فعالیت باند فساد و فحشا با استفاده از فضای مجازی» بیان شد؛ پرونده‌ای که در آن از لغات فیلم مستهجن هم استفاده شده که بار معنای حقوقی سنگین‌تری نسبت به فیلم مشکل‌دار یا مبتذل دارد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۶ ، ۱۸:۱۹
علی فاتحی