وبلاگ شخصی علی فاتحی

طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات

وبلاگ شخصی علی فاتحی

طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات

وبلاگ شخصی علی فاتحی

با سلام
علی فاتحی هستم ، وبمستر و طراح وب

ایمیل : ali.fatehi70@gmail.com
اینستاگرام : alifatehi70
تلگرام: alifatehi70

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۰۰، ۱۱:۰۷ - آلپ صنعت
    عالی

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است


اگر با ما بوده باشید در یکی از مطالب قبل راجع به هارد تحت عنوان ” آموزش قطعات برد هارد دیسک Logic board” صحبت کردیم این مطلب در واقع ادامه آن میباشد و در آینده نیز در این راستا مطالبی ارائه خواهیم داد که البته به صورت سلسله وار به یکدیگر مرتبط میباشند. امروز در این پست درباره تفاوت های بین خروجی ها در برد صحبت خواهیم کرد که منجر به تنوع در انواع هارد دیسک خواهد شد مثل IDE و SATA و SAS و SCSI و SSD …

فرق بین هارد IDE و SATA و SAS و SCSI و SSD

فرق بین هارد IDE و SATA و SAS و SCSI و SSD

فرق بین هارد IDE و SATA و SAS و SCSI و SSD

هارد IDE

طی سالها از ۱۹۸۶ این نوع هارد از هارد های موجود بوده که شاید بعضی از کاربران نیز اصلا استفاده نکرده باشند ، کلمه IDE مخفف Integrated Drive Electronics میباشد که به آن ATA یا PATA نیز اطلاق می شود که اشاره دارد به Parallel Advanced Technology Attachment و کلمه Parallel به معنای موازی است یعنی هارد موازی کاری می کند منظور کابل هارد است که تقسیم کننده داده های Pins می باشد اطلاعات را ارسال می کند و از طرف دیگر همزمان دریافت می کند این اسم بعد از ظهور هارد SATA در سال ۲۰۰۳ بر آن اطلاق شد. انتقال داده ها در این نوع هارد با سرعتی مابین ۵ الی ۱۳۳ مگابایت انجام می گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۱۵
علی فاتحی

جراح پلک

چشم، پلک، ابرو و نواحی اطرف آنها در روی زیبایی صورت رل اساسی در ایجاد جذابیت چهره ایفا می کنند. پف پلک، افتادگی پلک، افتادگی ابرو، کاهش حجم چربی در صورت و چین وچروک در صورت همگی از عوارض افزایش سن میباشند که گاهی در اثر عوامل دیگر ژنتیکی و محیطی تشدید میشوند. راههای جوانسازی صورت به روش غیر جراحی شامل تزریق بوتاکس، تزریق چربی و تزریق فیلر (ژل هیالورونیک) دارای تاییده علمی برای این منظور میباشند
با افزایش سن، پوست صورت دچار تغییراتی در شادابی، رنگ و ضخامت میگردد و حالت جوانی و تازگی خود را رفته رفته از دست میدهد. به تدریج چروکها ظاهر شده و نخستین تغییر فاحش را میتوان در ناحیه پلکها مشاهده نمود. یکی از علتهای اصلی افتادگی پلک، نازک بودن پوست آن است. با افتادگی پلک چشم نیاز به جراحیهای جوان سازی در اطراف چشم احساس میشود.
به دلیل اینکه افتادگی پلک بیشتر از افتادگی سایر قسمتهای صورت خودنمایی میکند میتوان این جراحی را در دو دهه قبل از رسیدن به وضعیت سایر بخشهای صورت انجام داد.
وقتی بیماران از پف زیر چشم، چروکهای متعدد و افتادگی پلکها رنج میبرند نیاز به جراحی زیبایی پلک دارند در غیر این صورت نباید این کار انجام شود. جراحی پلک منظره چشم را هشت تا ده سال جوانتر میکند.


 
جراحی پلک به نام بلفاروپلاستی نیز خوانده می شود. با انجام این نوع عمل ، جراح پلک می تواند مشکلات گوناگونی را برطرف نماید از افتادگی پلک بالا گرفته تا پف کردگی زیر پلک. طی عمل جراحی پلک، پوست اضافه و چربی از این نواحی برداشته می شود در نتیجه پلک ها صاف تر و سفت تر به نظر می آید. جهت کاهش پف کردگی زیر پلک نیز، چربی ها از یک منطقه به منطقه دیگر منتقل می شود تا پفک کردگی پلک کاهش یابد. در این عمل دوره بهبودی یک هفته طول می کشد و جای زخم باقی نمی ماند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۵۹
علی فاتحی