وبلاگ شخصی علی فاتحی

طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات

وبلاگ شخصی علی فاتحی

طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات

وبلاگ شخصی علی فاتحی

با سلام
علی فاتحی هستم ، وبمستر و طراح وب

ایمیل : ali.fatehi70@gmail.com
اینستاگرام : alifatehi70
تلگرام: alifatehi70

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۰۰، ۱۱:۰۷ - آلپ صنعت
    عالی

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۱۲
علی فاتحی

shabdiz idea

شرکت شبکه ارتباط شبدیز با سابقه بلند مدت خود در حوزه اینترنت سازمانی، اینترنت خانگی، خدمات شبکه های وایرلس، دیتا سنتر، طراحی سایت در کرج و استان البرز فعالیت دارد.

 

شرکت شبدیز همیشه سعی داشته است تا رقیبی برای بازار پایتخت باشد و نیاز همشهریان خود را در شهر کرج و استان البرز بر آورده کند.

 

چرا تیم طراحی سایت شبدیز را انتخاب کنیم؟


شرکت شبدیز با در نظر گرفتن نیازهای متنوع مدیران، کارفرمایان، مراکز دولتی، شرکت های خصوصی و ... در استان البرز و شهر کرج، گروهی از متخصصین حرفه ای برنامه نویسی و طراحی سایت در استان را گرد هم آورده است و تا کنون توانسته پروژه های متنوعی من جمله طراحی سایت های شرکتی، طراحی سایت های خبری، طراحی سایت پورتال مشاورین املاک، طراحی سایت آگهی و فروش خودرو، طراحی سایت های سازمانی، طراحی فروشگاه های آنلاین و بسیاری از پروژه های دیگر را با موفقیت به سر انجام برساند.

 

متخصصین برنامه نویسی ما از زبان PHP استفاده کرده و کاملا مسلط بر روی فریمورک قدرتمند و ایمن Zend می باشند. برنامه نویسان ما تواندمندی خود را در اجرای پروژه های کلان سازمانی و شرکتی بارها به نمایش گذاشته اند و توانسته اند نیاز های کارفرما را اجرا کنند.

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۲
علی فاتحی

بسبب امتلاک ایران للتخصصات العالیه فی العلوم الطبیه یکون مقصدا مناسبا لإجراء عملة جراحة الأنف .
کثرة المتجهین نحو عملیات تجمیل الانف فی ایران یکون بسبب ان الشکل الظاهری للأنف نسبة الى بقیة ملامح الوجه یکون غیر متناسقا و یعد هذا عامل محددو مهمم جدا .مثلا الناس فی شرق اسیا یمتلکون انف جمیل و متناسب بینما عیونهم لا تکون جمیله لذا فإن فی تلک الدول جراحة الجفن تکون اکثر شیوعا.الآسیویون یودون امتلاک عیون شبیهه بعیون الغربیون.
اما على العکس فإن الإیرانیین یمتلکون عیون جمیله لکن الأنف قد یکون غیر متناسب مع ملامح الوجه .لهذا السبب یکون الطلب على عملیات تجمیل الانف فی ایران کبیر نوعا ما .هذه المسأله تنطبق ایضا على بقیة دول المنطقه ایضا مثل العراق و الدول المجاوره و دول الشرق الآوسط .

 http://up.vbiran.ir/uploads/6574146952088445158_irangamal-1.JPG

الشکل الظاهری للأنف نسبة

کثرة الطلب على عملیات تجمیل الانف فی ایران ادت الى توجه الأطباء الى اخذ تخصصات البورد فی الجراحه و لهذا السبب فإن علم و تجربة هؤلاء الاطباء فی اجراء هذه الجراحه کبیره جدا .
کما آن کل جراح فی فی دول شرق اسیا له کامل الاحاطه بما یطلبه المراجعین ،فإن الجراحون فی ایران بالءعتماد على الخبره و التخصص ایضا لهم الاحاطه الکامله بما یطلبه و ما یتناسب مع الناس فی دول الشرق الأوسط و الدول المجاوره و لذلک یستطیعون ان یقدمون الأفضل فی هذا المجال .

عملیات تجمیل الانف فی ایران

بسبب المزایا الآتیه تکون ایران الخیار الأفضل لجراحة تجمیل الانف

1. امتلاکها للتجهیزات الطبیه الکثیره و المتطوره
2. وجود اطباء متخصصین بوفره
3. الخطوط الجویه المباشره من ایران الى الدول العربیه
4. الفنادق المجهزه و بأسعار مناسبه للجمیع
5. وجود مترجمین اکفاء
6. وجود وکالات سفر و سیاحه مناسبه
7. امتلاکها لطبیعه و جو مناسب و اماکن ترفیه و زیاره کثیره ومتنوعه

http://up.vbiran.ir/uploads/229146952088421546_irangamal-2.JPG


• تجمیل الانف فی مشهد

عملیات تجمیل الانف فی ایران – مشهد . هناک الکثیر من الاماکن الترفیهیه و اماکن زیاره فی مشهد منها حرم الامام الرضا (ع).للحصول على معلومات اکثر اطلعوا على موضوع السفر الى مشهد .
افضل دکتور تجمیل انف فی ایران – جراحة الانف فی مشهد تجرى على ایدی اطباء متخصصین و ذوی خبره .اطلعوا على بعض الجراحین المتخصصین الذین یجرون العملیات الجراحیه للأنف فی مشهد

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۴
علی فاتحی

yahoo-verizon

وب سایت یاهو به شرکت Verizon فروخته شد.

وب سایت یاهو بعد از سالها فعالیت بعد از اینکه خبر تعطیلی یاهو مسنجر را در ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ را اعلام کرد و در کل این سایت رو به زوال رفته بود و کاربرد خود را در میان کاربران اینترنتی از دست داده بود وب سایت خود را به شرکت Verzion به قیمت ۴٫۷ میلیارد دلار فروخت. این در حالی میباشد که ماریسا مایر به عنوان هفتمین و آخرین مدیر عامل شرکت یاهو با دریافت بیش از ۵۰ میلیون دلار این شرکت را ترک خواهد کرد.

شرکت وریزون یک شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه اینترنت وایرلس ، خدمات تلویزیونی روی موبایل و خدمات تجارت الکترونیک می باشد.

فروش یاهو سبب متحد شدن این شرکت با یکی دیگر از ستاره های سقوط کرده دنیای مجازی یعنی AOL می شود. AOL  اولین پورتال دنیای مجازی سال گذشته با قیمت ۴٫۴ میلیارد دلارخریداری شد. ایالات متحده با داشتن بزرگترین خط اینترنتی وایرلس جهان، تمرکز خود را بر ادغام دو سایت از پرکاربردترین سایت ها با بیش از ۱۴۰ میلیون کاربر از سراسر جهان گذاشت. ترکیب این دو سایت نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار برای آمریکا هزینه به همراه داشته است.

اما در حال حاضر بزرگترین سوال این میباشد که چه بلایی سر یاهو آمده است؟ یاهو برای دهه های متوالی به عنوان پرکاربرترین سایت جهان شناخته می‌شد. این در حالی میباشد که کاربران یاهو برای کارهای زیادی از جمله موتور جستجوی یاهو، ایمیل یاهو، یاهو مسنجر، اخبار یاهو، گروه یاهو، پاسخ یاهو، تبلیغات، نقشه‌های آنلاین، اشتراک گذاری ویدئو و عکس، ورزش‌های فانتزی و شبکه‌های اجتماعی به این شرکت وابستگی زیادی داشتند. با این حال با روند رو به رشد گوشی های هوشمند در دنیای مجازی یاهو به فراموشی سپرده شد.

در ژانویه ۱۹۹۴، جری یانگ و دیوید فیلو، دانشجویان فارغ‌التحصیل مهندسی برق دانشگاه استنفورد، وب سایتی به نام «راهنمای جری و دیوید برای شبکه جهانی وب» ایجاد کردند. راهنمای دیوید و جری، این قابلیت را داشت که وب سایت‌ها را جستجو کند. این جستجوگر بعدها بهبود یافت و به یکی از جستجوگرهای محبوب جهان تبدیل شد. سرانجام در آوریل ۱۹۹۴، «راهنمای جری و دیوید برای شبکه جهانی وب» به یاهو تغییر نام یافت.

یاهو به رشد خود در سراسر دهه ۱۹۹۰ ادامه داد تا در نهایت به محبوب‌ترین جستجوگر اینترنت تبدیل شد از این رو قیمت سهام یاهو سر به آسمان کشید به طوری که در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۰۰، قیمت هر سهم یاهو به ۱۱۸٫۷۵ دلار رسید.

منبع : باکت

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۱۶
علی فاتحی

این روزها اینترنت به طور چشمگیری گسترش یافته به طوری که خیلی از کارهای اداری و غیر اداری مثل خرید اجناس از طریق همین اینترنتی که من و شما برای اغراض مختلف از آن استفاده می کنیم ، انجام می شود هیمن الان اگر در موتور جستجوی گوگل عبارت فروشگاه اینترنتی را سرچ کنید ملاحظه خواهید کرد که چه فعالیت پر رونقی پیدا کرده است هر چند شاید هنوز به اوجی که در خیالها پرورانده می شود نرسیده است.
به هر حال در زمینه های مختلفی نه تنها خرید اینترنتی بلکه برای آموزشهای سیستم هایی که هر روز با آنها سر و کار داریم به اینترنت نیاز داریم چرا که خیلی سریع می توان موضوع مورد نظر خود را از طریق آن پیدا کرد مثلا مشکلی در کار با کامپیوتر و یا ویندوز برای ما پیش آمده با یک سرچ کوچک در اینترنت می توان به نتایج خوبی دست یافت که اصلا نیازی هم به خرید نرم افزارهای آموزشی نباشد. خیلی از نرم افزارهای هستند که مشکل را خودشان حل می کنند مثل دیسک نجات ها که می توانید کاربردی ترین نرم افزارها را از سایت elmenovin.com به رایگان دانلود کنید.
یکی از وسایلی که در طول شبانه روز دائما به آن احتیاج داریم همین گوشی ها هستند که هر چیزی از ما دور شود اما گوشی دور نمی شود در هر صورت اگر به مشکلی بر خوردید چکار می کنید؟بله بهترین راه همین است که به سرچ در اینترنت آشنا باشیم و کار با اینترنت را بدانیم آن وقت کافی است جستجویی در گوگل انجام داده تا در مورد مشکل خود راه حلی پیدا کنیم ، حتما اطلاع دارید که هر روز گوشی جدید اندروید و آیفون و غیره وارد بازار می شود که گاهی دیده شده برخی از کاربران فقط به صرف اینکه بگویند گوشی آنها فلان مدل هست خریده اند بدون اینکه از کاربرد های آن گوشی با خبر باشند لذا در چنین موقعیتی باید از اینترنت کمک گرفت و با کاربردی که گوشی ها دارند آشنا شد و همچنین برنامه و نرم افزارهای مورد نیاز گوشی اندروید و آیفون را دانلود کرده و از آنها استفاده بهینه کرد. که می توان برنامه های جدید اندروید و آیفون را از سایتelmenovin.com دانلود کرد.
مسئله مهم دیگر ویروس ها هستند که اگر ندانیم چگونه جلوی آنها را بگیریم در کل فعالیت سیستم ما را متوقف خواهند کرد پس قبل از اینکه پا به سرزمین مجازی بگذاریم حتما باید پیگشیری های لازم را بیاموزیم تا در مقابل ویروس ها بتوان ایستادگی داشت یکی از آنها آنتی ویروس ها هستند که در واقع بعد از انتخاب بهترین آنتی ویروس امنیتی برای سیستم ایجاد کردیم و مراحل بعدی مثل جلوگیری از نفوذ و هک و غیره نیز بعد از آن قرار خواهند داشت لذا باید در این زمینه ها نیز اطلاعاتی داشته باشیم. و ویروس ها و برنامه های مخرب را بشناسیم ، به این موضوع به خوبی در سایت elmenovin.com پرداخته شده است.
در کنار اینها باید مرورگرها را بشناسید و قابلیت های آنها را شناسایی کنید که در سایت علم نوین elmenovin.com به خوبی در این زمینه کار می شود. از دیگر موضوعات مهم مودم ها هستند که باز باید کارایی آنها را بدانیم تا بتوان نهایت استفاده را از آنها داشت. مخصوصا امنیت مودم ها و تقویت مودها که این مباحث در سایت علم نوین به طور واضح ارائه می شود.
به طور خلاصه عرض کنم ، برای اینکه در زمینه هایی مثل آنتی ویروس ، اندروید ، اینترنت ، اینستاگرام ، بازی ، ترفند ، تلگرام ، سامسونگ ، سایت ، فلش مموری ، لپ تاپ ، مرورگر ، مودم ، هارد ، وای فای ، ویندوز ، ویندوز 10 ، کامپیوتر ، گلکسی و گوشی بتوانید اطلاعات جامعی تحصیل نمایید بهترین گزینه و توصیه ما به شما سایت علم نوین elmenovin.com است که در این موضوعات به طور تخصصی کار می کند و به رایگان می توانید مطالبی را بیاموزید که به جرأت می شود گفت برخی از مطالب در ایران برای اولین بار در سایت علم نوین منتشر شده اند و بعد ها توسط سایر سایت ها کپی شده است و سعی شده به مطالب تکراری تا جایی که ممکن است پرداخته نشود. پس سایت علم نوین elmenovin.com را به یاد داشته باشید و با نظرات سازنده شما کاربران محترم حتما بهتر و برتر می توان ادامه داد پس ما را از نظرات خود محروم نسازید.
با آرزوی موفقیت شما

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۱۴
علی فاتحی