وبلاگ شخصی علی فاتحی

طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات

وبلاگ شخصی علی فاتحی

طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات

وبلاگ شخصی علی فاتحی

با سلام
علی فاتحی هستم ، وبمستر و طراح وب

ایمیل : ali.fatehi70@gmail.com
اینستاگرام : alifatehi70
تلگرام: alifatehi70

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۰۰، ۱۱:۰۷ - آلپ صنعت
    عالی

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

سوین موزیک دانلود آهنگ جدید

آهنگ و موسیقی این روز ها تبدیل به بخش عظیمی از زندگی روزمره ما شده است، در عصری که دسترسی به آن بسیار آسان است.

اگر هنوز هم برای دانلود آهنگ جدید بسیار سختی می کشید و می خواهید مرجعی را شناسایی کرده که بروز ترین آهنگ ها را به محض انتشار در اختیار شما قرار دهد، سوین موزیک را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

حالا تعداد سایت های دانلود موزیک بسیار زیاد شده است و این مسئله مهم است که کدام یک پس از ریلیز یک موزیک، برای نخستین بار آن را در دسترس کاربران قرار می دهد.

جدید ترین آهنگ ها به صورت لیست و به همراه توضیحات اختصاری در یکی از ساید بار های وب سایت در دسترس شما هستند، دیگر نیازی نیست که صفحات را مرور کرده و به دنبال آهنگ های جدید باشید.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۷ ، ۲۳:۰۳
علی فاتحی

فروش قطعات الکترونیکی - میکروسنتر الکترونیک

خرید قطعات الکترونیکی

در هر شغلی که هستید احتمالا نیروی الکتریسیته و قطعات الکترونیکی زیادی اطراف شماست و می دانید که یکی از مهم ترین علوم دنیا مربوط به گرایش های برق است.

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که قصد خرید یک قطعه ی الکترونیکی را داشته باشید؛ اما در بسیاری از فروشگاه ها موجود نبوده، شما نامش را ندانید و یا این که انواع مختلفی داشته و از این رو انتخاب سخت تر خواهد شد. قطعا همه ی ما جای خالی یک فروشگاه اینترنتی خرید قطعات الکترونیکی از ساده تا پیشرفته را احساس می کردیم.

اما حالا چنین رخدادی به وقوع پیوسته است. میکروسنتر الکترونیک، مرجع خرید انواع قطعات و برد های الکترونیکی ساده تا پیشرفته اعم از: ال ای دی ها، آی سی، سنسور، ماژول و سلف حالا این اجازه را به شما می دهد که تنوع واقعی در سفارش قطعات مختلف الکترونیک را به خوبی حس کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۷ ، ۱۶:۲۵
علی فاتحی

سرویس کوتاه کننده لینک به سایت‌هایی اطلاق می‌شود که پیوندهای طولانی را به لینک‌های کوتاه‌تر تبدیل می‌کنند. بیشترین فایده سرویس‌های کوتاه کننده لینک در به خاطر سپردن لینک و کوتاه‌تر شدن نمایش لینک مورد نظر است. در این مقاله قصد داریم آموزش کوتاه کردن لینک های طولانی با کوتاه کننده لینک ریزی که یکی از مزیت‌های آن قابلیت کسب درآمد است را خدمت شما منتشر کنیم.

 

کوتاه کننده لینک ریزی

 

 

اما کار سرویس‌های کوتاه کننده لینک چیست؟

سرویس کوتاه کننده‌های لینک URL های طولانی را دریافت کرده و در کمتر از چند لحظه به یک لینک بسیار کوتاه و مختصر شده اینترنتی تبدیل می‌کند. این کوتاه کننده‌ها در واقع لینک کوتاه شده را به لینک اصلی تغییر مسیر داده و کاربر نهایت به لینک مقصد می‌رسد. در ادامه مزایای سرویس کوتاه کنندهای لینک را شرح می‌دهیم:

  • اثر بسیار مثبت بر روی سئو سایت اصلی به علت راحتی اشتراک لینک‌های کوتاه
  • امکان اشتراک گذاری آسان‌تر لینک کوتاه شده و پیاک و ارسال آن
  • امکان مشاهده آمار کلیک و جزئیات بازدید کنندها
  • امکان کسب درآمد از لینک‌های کوتاه

 

بیایید کمی در رابطه با کوتاه کردن لینک در سایت ریزی و کسب درآمد از آن نیز صحبت کنیم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۷ ، ۲۲:۲۲
علی فاتحی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۷ ، ۲۲:۱۱
علی فاتحی

 http://up.vbiran.ir/uploads/43602154338903618104_198c74b55779a3ba6514e4989693dd64-XL-400x267.jpg

نام فروشگاه: فروشگاه آنتی ویروس کی خرید

زمینه کاری: ارائه دهنده محصولات ضد ویروس و نرم افزارهای اورجینال

آدرس: www.shopanti.ir:8080

اطلاعات تماس:

همراه: ۳۹۹ ۲۰ ۵۹ ۰۹۳۶ – تلگرام: ۳۹۹ ۲۰ ۵۹ ۰۹۳۶

معرفی:

حفاظت از سیستم و داشتن امنیت در کامپیوترهای امروزی، با وجود ویروس ها و بدافزارهای متعددی که امروزه وجود دارند، به یک مسئله مهم تبدیل شده است. نرم افزارهای متعددی به مانند Kaspersky، ESET و… وجود دارند که می توانند این عمل را برای شما انجام دهند. در پست امروز قصد داریم فروشگاهی را به شما معرفی نماییم که در زمینه خرید آنتی ویروس و انتخاب آن به شما کمک شایانی نماید.

وب سایت کی خرید یکی از وب سایت های ارائه دهنده آنتی ویروس ها و نرم افزارهای اورجینال است که ارائه دهنده انواع آنتی ویروس های Kaspersky، ESET، Bitdefender، Total Security و… می باشد. این وب سایت علاوه بر فروش آنتی ویروس ارائه دهنده نرم افزارهای اورجینالی نظیر ویندوز ۱۰ حرفه ای و آفیس ۳۶۵ پروپلاس نیز می باشد. یکی از مزایای این وب سایت داشتن آموزش های لازم برای نصب و راه اندازی آنتی ویروس می باشد که مشتریان می توانند با استفاده از آن آنتی ویروس خود را نصب و فعال سازند.

فروشگاه کی خرید در جهت خرید آگاهانه تر شما با داشتن توضیحات کامل برای هر محصول و معرفی و ارائه خبرهای مرتبط با شرکت های سازنده آنتی ویروس ها در تلاش است که بتواند اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهد و شما بتوانید با بررسی اخبار و مقالات این فروشگاه خریدی آگاهانه تر داشته باشید.

در مورد پشتیبانی وب سایت باید بیان کنیم که پشتیبانی کی خرید از دو روش تلفن همراه و تلگرام می باشد که مشتریان می توانند با استفاده از دو روش مذکور با مدیریت آن در ارتباط باشند. سعی شده که به تمامی درخواست های کاربران احترام گذاشته شود و رضایت هرچه بیشتر آنها را جلب نماید. به عبارت دیگر مشتریان بتواند حضور پشتیبانی را همیشه در کنار خود حس کنند.

 

مزایای فروشگاه کی خرید:

  • برگزاری قرعه کشی برای خریداران
  • ارائه توضیحات جامع و کامل برای هر محصول
  • ارائه اخبار و مقالات در مورد محصولات
  • قیمت مناسب و متناسب با بودجه خانوار
  • تنوع در محصولات
  • دارای پشتیبانی قوی
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۹۷ ، ۱۰:۴۸
علی فاتحی