وبلاگ شخصی علی فاتحی

طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات

وبلاگ شخصی علی فاتحی

طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات

وبلاگ شخصی علی فاتحی

با سلام
علی فاتحی هستم ، وبمستر و طراح وب

ایمیل : ali.fatehi70@gmail.com
اینستاگرام : alifatehi70
تلگرام: alifatehi70

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۰۰، ۱۱:۰۷ - آلپ صنعت
    عالی

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

سایت الکسا که بزرگترین سایت رتبه بندی در دنیای اینترنت به شمار می رود، بیشترین بازدید کننده خود را از 5 کشور هند، آمریکا، چین، ایران و اسپانیا دارد.

به گزارش صراط، حدود 5.7 درصد بازدیدکنندگان این سایت از ایران هستند که نشان دهنده علاقه ویژه و اهمیت این نوع رتبه بندی ها برای هموطنانمان است!

جالب است که در میان این 5 کشور، فارغ از تعداد بازدید کننده ها، رتبه خود سایت الکسا در ایران از سایر کشورها در وضعیت بهتری قرار دارد. رتبه این سایت در ایران در مقایسه با سایر سایت های دنیای اینترنت 745 است و این در حالی است که این رتبه در هند، 975 و در آمریکا که الکسا به آن تعلق دارد 2702 است.

الکسا سایتی است که تمامی سایت های اینترنتی را بر اساس میزان بازدید و سایر فاکتورهایی که در نظر گرفته، روزانه به روز کرده و در اختیار عموم قرار می دهد. بر اساس این آمار، ظاهرا رقابت برای کسب رتبه های بالاتر در این نظام رتبه بندی، در ایران اهمیت بیشتری نسبت به سایر کشورهای دنیا دارد!


رتبه بزرگترین سایت رتبه‌بندی دنیا چند است؟/ رکورد ویژه ایران! +عکس
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۱۹
علی فاتحی

میلیاردها وب سایت بر روی شبـکه جهانی ایـنتـرنت وجـود دارند و هـر 5 ثـانیه نـیز یـک سـایت به آن اضـافه می شود. روش های جستجو گوگل باعث می شود تا بهترین ها در بالاترین قسمت نمایش داده شود. در ادامه با روش های جستجو با ما باشید

موتورهای جستجوی مختلف در جهان وجود دارند اما بدون شک پرکاربردترین و مفیدترین آنها موتور جستجو گوگل می باشد که روز به روز بر تعداد کاربران آن اضافه می شود. اکثر کاربران اینترنت حداقل برای یکبار از این موتور جستجو استفاده کرده اند. این موتور جستجو با پشتیبانی از زبان­های مختلف نظر اکثر کاربران جهان را به خود جذب کرده است و البته پشتیبانی آن از زبان فارسی باعث شده که در میان ایرانیان طرفداران زیادی داشته باشد. با وجود آسانی کار با این موتور جستجو دانستن تکنیک ها و روش­های جستجوی صحیح به ما کمک می کند تا بتوانیم خیلی زودتر و دقیق تر به نتیجه دلخواه خود برسیم.

معمولا برای جستجو یک موضوع در گوگل چند کلمه را در نوار جستجو تایپ می کنیم تا به لیستی از وب سایت­های مرتبط با موضوع جستجو شده برسیم، گوگل هم وب سایت­هایی را نمایش می دهد که همه آنها کلمات مورد جستجوی ما را در خود دارند اما باید تلاش کنیم کلماتی را وارد نماییم که مهم تر هستند و کلمات اضافی را حذف کنیم تا نتایج جستجو به آنچه که ما می خواهیم نزدیکتر باشند. در ادامه با برخی از تکنیک ها و روش­های جستجوی صحیح آشنا می شویم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۵۰
علی فاتحی