وبلاگ شخصی علی فاتحی

طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات

وبلاگ شخصی علی فاتحی

طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات

وبلاگ شخصی علی فاتحی

با سلام
علی فاتحی هستم ، وبمستر و طراح وب

ایمیل : ali.fatehi70@gmail.com
اینستاگرام : alifatehi70
تلگرام: alifatehi70

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۰۰، ۱۱:۰۷ - آلپ صنعت
    عالی

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است


طراحی وب سایت ارزان و حرفه ای با ملی پرتال


طراحی سایت و راهکارهای بازاریابی حرفه‌ای برای جذب کاربران به سایت موردنظر شما فکر و ذکر کسانی است که به کسب و کارشان اهمیت می‌دهند. عملیاتی کردن طراحی سایت حرفه‌ ای جذب کاربر در طراحی سایت ارزان اهمیت شایانی دارد که توجه به آن می‌تواند موفقیت‌های غیرقابل پیش بینی را برای سایت شما رقم بزند. طراحی سایت بر مبنای تجارت الکترونیک و به دست آوردن سود از آن به موازات جذب هر چه بیشتر کاربران صورت خواهد گرفت. مسئله اساسی طراحی سایت پرتال بر پایه راهکارهای حرفه‌ای بازاریابی است که بتواند مخاطبان را به سایت بکشاند و در واقع بازدیدکننده‌های با کیفیت سایت را بیشتر کند اکنون چگونه می‌توان چنین سایتی طراحی کرد سعی می‌کنیم به مواردی در این جهت اشاره کنیم.


به وجود آوردن محتوای خوب و دارای کیفیت مخاطب پسند که در جهت کلمه‌های کلیدی طراحی سایت حرفه ای شما باشند افزون بر جلب مخاطبان سایت شما، اثر خوبی بر بهینه سازی سایت شما خواهد گذاشت. مهیا کردن محتواهای جدید و منتشر کردن آن‌ها با نظمی معین در بهینه سازی سایت تاثیر خاصی دارد پس هماره سعی کنید محتوایی جدید و مورد نیاز مخاطب را برای جذب مخاطب فراهم کنید. از آسان فهم بودن محتوا مطمئن شوید و محتوای خود را عمق بدهید.از عنوان، زیر عنوان، لینک، تصاویر و نمودارهای بصری برای جذاب کردن و قابل فهم کردن محتوای خود در طراحی سایت حرفه ای استفاده کنید. در نوشته‌ها و محتوای خود زبانی را به کار ببرید که برای مخاطب قابل فهم باشد و کلمه‌های مهم را برجسته کنید. در پایان محتوای خود لینکی از موضوعات مرتبط با نوشته محتوای مورد نظر را بگذارید.


اکنون داشتن سایت یکی از نیازهای اساسی هر واحد کاری است. به جرات می توان گفت سریعترین و بهترین راه معرفی فعالیتها، محصولات و شرکتها ایجاد یک طراحی سایت حرفه ای است. طراحی سایت پرتال بر روی اینترنت بسیار فراتر از دو مرحله برنامه نویسی و طراحی است. تسلط بر مراحل طراحی باعث سهولت و سرعت در انجام پروژه و افزایش کیفیت نهایی سایت خواهد شد. تیم طراحی سایت ملی پرتال در این زمینه در اختیار شما خواهند بود تا با بهره گیری از تخصص آنها به شما راه حلی جامع و حضوری موفق در اینترنت عرضه نماییم.بدون نیاز به دانش برنامه نویسی طراحی سایت حرفه ای مورد دلخواه خود را از بین بیش از هزار سایت انتخاب کنید و از طریق پنل مدیریت کاملا فارسی به آسانی مدیریت نمایید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۵ ، ۱۷:۴۴
علی فاتحی


فلش مموری کارتی

همیشه دغدغه مدیران و صاحبان کسب کارها ارائه هدیه مناسب به مشتریان بالقوه خود بوده، چراکه مشتری مداری یکی از اصول اساسی در پیشبرد یک کسب کار موفق میباشد. ودر همین راستا مدیران همیشه به دنبال هدایای نفیس و خاص برای مشتریان خود میباشند.پیشنهاد ما یک هدیه مناسب با قیمیت رقابتی و خاص میباشد که به آن فلش مموری تبلیغاتی گفته می شود .

چرا به شما فلش مموری تبلیغاتی را پیشنهاد میدهیم؟ یکی از ویژگیهای اصلی یک هدیه تبلیغاتی کاربردی بودن آن میباشد.

فلش مموری کارتی یا سایر فلش مموری های تبلیغاتی به دلیل اینکه مورد پسند قشر وسیعی از مخاطبان هستند می توان گفت یک انتخاب هوشمندانه و ارزشمند است .

برخی از کاربرده ای فلش مموری تبلیغاتی در زندگی روزمره ما

  • استفاده در دستگاه های پخش خانگی (تلویزیون های جدید ،کامپیوتر های خانگی و دستگاه های پخش میباشد.
  • استفاده در پخش صوتی اتومبیل (تبلیغات وسیع تر)
  • استفاده در موسسات و شرکت ها به عنوان حافظه قابل حمل و کاربری
  • استفاده از فلش مموری کارتی و تبلیغاتی در سفر به دلیلی فضای محدودی که از کیف ویا چمدان ما اشغال می کند.
  • ماندگار طولانی اطلاعات و دسترسی سریع به محتوای آنهادر کوتاهترین زمان ممکن نسبت به سی دی و دی وی دی.
  • استفاده به عنوان کاتالوگ تبلیغاتی با قابلیت فریز اطلاعات شما در آنها

در ضمن اگر به دنبال یک هدیه خاص تر هستید پیشنهاد ما فلش مموری با طرح اختصاصی یا طرح سفارشی میباشند که شما می توانید محصول و یا لوگو خود را به عنوان فلش مموری اختصاصی داشته باشید.

ما بزرگترین تامین کننده فلش مموری تبلیغاتی با قیمت های رقابتی هستیم. کیفیت محصولات ارائه شده به مشتریان ما طی سالها باعث شده که همیشه مارا به عنوان یکی از بهترین ارائه دهنده این محصول در بازار بشناسند. شما می توانید مطمئن باشید که بالاترین کیفیت ممکن برای فلش مموریی های تبلیغاتی و فلش سفارشی با طرح محصول یا لوگو و یا سایر هدایای تبلیغاتی را از ما دریافت خواهید نمود،کلیه فلش مموری های تبلیغاتی ارائه شده توسط شرکت ما از برند های مطرح جهان و بالاترین سرعت انتقال اطلاعات همراه با گارانتی یکسال تعویض و با کیفیت رقابتی و قیمت های استثنایی ارایه می گردند.

تلفن های تماس جهت سفارش فلش اختصاصی یا فلش مموری تبلیغاتی

تلفن : 22501419-26142051

تلفن همراه : 09198161964

وب سایت: http://adsgift.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۵ ، ۱۶:۵۱
علی فاتحی

ساندویچ پانل چیست؟

ساندویچ پانل نوعی از مصالح ساختمانی است که برای پوشش دیوار و سقف انواع ساختمان ها به کار گرفته می شود. برای ساخت پانل از ترکیب ورق فلزی و ماده عایقی که بین دو ورق ساندویچ می شود استفاده می گردد. ساندویچ پانل در دو گروه دیواری و سقفی تولید می شود که پانل دیواری خود به دو صورت ساده و پیچ مخفی، و پانل سقفی به صورت های ساده، نر و مادگی، پیچ مخفی، قفل دار و طرح سفال تولید می گردد. جنس ورق به کار رفته در پانل می تواند گالوانیزه، آلومینیوم و آلوزینگ باشد. تفاوت ساندویچ پانل ها در عایق به کار رفته در تولیدشان می باشد که در ادامه به آنها اشاره می گردد.


انواع ساندویچ پانل :

۱- ساندویچ پانل پلی یورتان:

در این ساندویچ پانل ها برای عایق بندی از فوم پلی یورتان استفاده می شود که در دو نوع تولید می گردد. نوع اول PIR نامیده می شود که از ترکیب پلی یول و ایزو سیا نورات تولید می شود. نوع دوم PUR نام دارد که از ترکیب پلی یول و ایزو سیانات تولید می گردد. و در هر دو روش برای تسریع در ترکیب، حضور کاتالیزور الزامی ست. برای تنظیم دانسیته فوم نیز از گاز B141 استفاده می شود. تفاوت این دو نوع در ضد حریق بودن ساندویچ پانل PIR است. عایق حرارتی و برودتی، عایق صوت، مقاوم در برابر رطوبت و وزن سبک از مشخصات این نوع ساندویچ پانل می باشد.

۲- ساندویچ پانل پلی استایرن:

برای عایق بندی این نوع ساندویچ پانل از فوم پلی استایرن یا همان یونولیت استفاده می گردد. از لحاظ عایق حرارتی و صوتی در درجه پایین تری از پلی یورتان قرار می گیرد، اما نسبت به آن سبک تر است و قیمت مناسب تری هم دارد.

۳- ساندویچ پانل پشم سنگ:

عایق این نوع پانل ها الیاف پشم سنگ است که ضد حریق بودن مهمترین ویژگی این نوع ساندویچ پانل است. لازم به توضیح است که درجه ضد حریق بودن این نوع، از ساندویچ پانل پلی یورتان PIR هم بالاتر می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۵ ، ۱۰:۲۱
علی فاتحی