وبلاگ شخصی علی فاتحی

طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات

وبلاگ شخصی علی فاتحی

طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات

وبلاگ شخصی علی فاتحی

با سلام
علی فاتحی هستم ، وبمستر و طراح وب

ایمیل : ali.fatehi70@gmail.com
اینستاگرام : alifatehi70
تلگرام: alifatehi70

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۰۰، ۱۱:۰۷ - آلپ صنعت
    عالی

رونمایی از نرم افزار اطلاع رسانی شمس رازی

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۴۲ ق.ظ

نرم افزار اطلاع رسانی ‘شمس رازی’ ۱۶ دی ماه با حضور جمعی از مسئولان و فعالان این حوزه در فرهنگسرای فناوری اطلاعات تهران رونمایی می شود.

رونمایی از نرم افزار اطلاع رسانی شمس رازی

مهدی وکیل پور رئیس فرهنگسرای فناوری اطلاعات گفت: این نرم افزار برای اطلاع رسانی گسترده در مورد برنامه های آموزشی، فرهنگی و هنری با استفاده از فناوری های جدید و نوین طراحی شده است.

وی، تولید محتوای سالم و مناسب منطبق بر فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی و ایجاد بستری برای انتشار و اطلاع رسانی اخبار و معرفی تمام فعالیت ها و برنامه های فرهنگسرا را از اهداف تولید این نرم افزار بیان کرد.

وکیل پور، بر لزوم حضور فعال در فضای مجازی تاکید کرد و افزود: در قالب یک شبکه اجتماعی مبتنی بر وب، قابلیت های موجود در این شبکه ها در این نرم افزار ایجاد شده و در آن امکان تعامل دوطرفه وجود دارد.

وی بیان کرد: در این طرح هر کدام از واحدها دارای یک بخش اختصاصی است و فرد با عضویت از قابلیت ها و امکاناتی که برای آن تعریف شده به راحتی می تواند استفاده کند. همچنین اطلاع رسانی سریع و هدفمند در این محیط به سرعت اتفاق می افتد.

وکیل پور، برگزاری نظرسنجی برنامه ها و دوره های آموزشی، مسابقات کتابخوانی، معرفی کتاب، کانون ها و دارالقرآن مجازی را به عنوان دیگر خصوصیات این نرم افزار اطلاع رسانی عنوان کرد و گفت: دارالقرآن مجازی شامل تعلیم قرآن کریم در قالب روخوانی، تجوید، تلاوت و قصص قرآنی است.

رییس فرهنگسرای فناوری اطلاعات اظهار امیدواری کرد که با استفاده مفید از این نرم افزار بتوان گام موثری در ارتقای فعالیت های آموزشی، فرهنگی و هنری برداشت.

منبع: ایرنا

گردآوری : مجله اینترنتی پاتوق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی